اقتدار مسوولان نظام در مجامع بین المللی به برکت خون شهدا است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر می بینیم امروز مسئولین نظام در مجامع بین المللی با اقتدار سخن می گویند، این همه به برکت خون شهداست.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از ایرنا  ،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در آئین تجلیل از خانواده شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست.

آل هاشم ادامه داد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و لذا وظیفه خود می دانیم که از خانواده های آنان تجلیل و قدردانی کنیم که البته این اقدام نیز افتخار بزرگی است.

وی با بیان این که باید راه شهدا را ادامه و به وصیت آنان عمل کنیم، افزود: بصیرت یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از شهدا آموخت چرا که بصیرت یعنی شناخت لحظه ها و تصمیم گیری درست درهمان لحظه که شهدا به درستی به آن عمل کردند.

آل هاشم ادامه داد: یکی از وصایای شهدا حفظ وحدت در جامعه و اطاعت از فرامین ولی فقیه زمان است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ادامه این مراسم پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به شهدا را از وظایف سازمان متبوعش خواند و گفت: نگاه مقام معظم رهبری به خانواده شهدا بسیار ویژه است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله حسنی، افزود: پیگیری موارد مربوط به آنان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که خود را بدهکار شهدا می دانیم.

جانشین معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به بیان خاطره ای از این شهدا پرداخت و اخلاص را رمز ماندگاری شهدا دانست.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، خاطرنشان کرد: شهدا الگوهای ارزشمندی برای نسل های آینده به ویژه جوانان هستند.

در این مراسم از جمعی از خانواده شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا