فرمانده نیروی دریایی ارتش:هیچ قدرتی در منطقه بدون هماهنگی ما نمی تواند اقدامی بکند

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نظر توان رزمی به قدرتی دست یافتند که هیچ نیروی بیگانه و خارجی را توان کاری بدون هماهنگی ما در منطقه ندارد.

امیر دریادار ˈحبیب الله سیاریˈ جمعه شب در یادواره 150 شهید مسجد حجتیه شهرری (محله شهادت) اظهار کرد: ما بعد از انقلاب در تمامی زمینه های علمی و مهندسی و توان رزمی و تجهیزاتی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و آن تنها به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه است.

وی تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و بایستی با تمام قدرت و توان از این کیان نظام اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن 9 دی گفت: دشمنان در محاسبات خود اشتباه کردند و با استفاده از غفلت برخی از خواص در سال 88 مملکت را به آشوب کشیدند ولی نمی دانستند که مردم با بصیرت و ولایتمدار تمام توطئه های آنان را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود:ما در ایران 76 میلیون نفر نیروی انسانی نظامی داریم و طبق فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی این کشور 20 میلیون بسیجی دارد.

امیر سیاری تصریح کرد: وضعیت کشور ما در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و خون شهدا این کشور را بیمه کرده است.

وی تاکید کرد: حکومت اسلامی امتداد حکومت انبیا الهی و امامان معصوم است و در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و اقتدار به پیروزی رسیدیم.

در آیین یادواره 150 شهید مسجد حجتیه شهرری (محله شهادت) از برخی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر و تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا