راهبرد اصلی آمریکا متوقف کردن انقلاب اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی و این نظام استمرار دارد دشمنی استکبار علیه ایران نیز ادامه می‌یابد و استکبارستیزی ملت فرو نمی‌نشیند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، عصر پنج‌شنبه در یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان صومعه سرا، خودآگاهی و بصیرت و در راه خدا بودن را از ارکان اصلی شهادت دانست.

وی با بیان اینکه شهدا با قطره‌های خون خود جنگیدند، افزود: شهدا با نثار خونشان از کشور و انقلاب دفاع کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ماندگاری اسلام و انقلاب را از شهادت دانست و تصریح کرد: بزرگی قدر و منزلت شهید قابل توصیف نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه راهبرد آمریکا توقف ایران در مسیر انقلاب است، خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی آمریکا متوقف کردن انقلاب اسلامی در مسیر رشد و توسعه است.

سردار جزایری، تفکر انقلابی را بزرگ‌ترین مانع گسترش سلطه‌گری در جهان خواند و تصریح کرد: اسلام و تفکر انقلابی مانع گسترش سلطه‌گری در جهان است.

وی بررسی ریشه‌های دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی‌ را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: تحمیل تهاجم فرهنگی به ایران نشانه مخالفت با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران هرگز زیر بار زورگویی‌های آمریکا نمی‌رود، متذکر شد: دشمن به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود است.

وی مذاکره را چاره کار ندانست و خاطرنشان کرد: درهای چاه‌ نفت با این مذاکرات به روی آمریکا باز نمی‌شود.

سردار جزایری تلاش دشمن را براندازی انقلاب و نظام دانست و یادآور شد: تا زمانی که انقلاب اسلامی و این نظام استمرار دارد دشمنی استکبار علیه ایران نیز ادامه می‌یابد و استکبارستیزی ملت فرو نمی‌نشیند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت ۵۰۰ شهید والامقام این شهرستان در مصلای صومعه‌سرا اظهار کرد: شهادت یکی از الطاف الهی است.

وی با بیان اینکه شهادت دارای دو رکن اساسی و مهم است، افزود: شهادت در راه خدا و حرکت در مسیر خودآگاهی از ارکان مهم شهادت محسوب می‌شوند.

سردار جزایری اضافه کرد: شهادت اقدامی به دور از خودمحوری و عملی حماسی و قهرمانانه است.

وی شهادت در راه خدا را حرکتی اصلاح‌طلبانه دانست و بیان کرد: شهدا به دور از خودپرستی و زورخواهی جان خود را نثار کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ملت ایران به پاس دلاورمردی و ایثار شهدا سربلند و سرافراز هستند، ادامه داد: یادمان برای شهدا در واقع یادمانی برای خودمان و برای بصیرت‌افزایی افکار کنونی جامعه است.

وی تصریح کرد: ما به واسطه شهدا خواستار دستیابی به معنویت‌های جدید هستیم.

سردار جزایری با بیان اینکه با هر قطره از خون در راه خدا تمام گناهان شهدا ریخته می‌شود، متذکر شد: شهدا در بهشت جایگاه و مقامی بسیار ارزشمند و زیبا دارند.

وی به مباحث ورود ایران به جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی دلیل عمده و اصلی دشمنان علیه ایران بود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بنای مخالفت کشورهای مستکبر با ایران و ایرانی را مخالفت با انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام عنوان کرد.

وی با تصریح بر اینکه هدف راهبردی آمریکا متوقف کردن مسیر گسترش افکار انقلابی ایران است، خاطرنشان کرد: با این تدبیر جنگ هشت ساله با شدت و سختی‌های فراوان بر ایران تحمیل شد.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه ایران در دوران جنگ تحمیلی به ظاهر در نبرد با عراق و صدام بود، اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی صف طویلی از کشورهای مخالف با انقلاب اسلامی در مقابل ایران قرار داشتند.

وی با قدردانی از بصیرت و اتحاد ملت ایران در طول پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، خاطرنشان کرد: در بزرگی ملت ایران همین کافی است که در مقابل ایثار و وحدت آن‌ها تمام کشورهای مستکبر و بزرگ دنیا بسیج شده‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه صدام در اوایل دوران جنگ تحمیلی مشکلات مرزی را بهانه جنگ قرار داده بود، یادآور شد: صدام پس از مدتی به صورت علنی سرنگونی انقلاب و نظام را دلیل اصلی جنگ با ایران برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: دلیل دیگر ورود ایران به جنگ تحمیلی، رفتار مسئولان و مردم ما بود که رنگ و بوی انقلابی داشت.

سردار جزایری با تصریح بر اینکه ایران تنها به دلیل داشتن رفتار انقلابی و اسلامی دچار تحریم‌های متعدد شده است، گفت: خارج شدن ایران از قائده بازی سران استکبار از دلایل مهم و برجسته تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی غرب و استکبار است.

وی وجود رزمندگان، بسیجیان و تمام اقشار جامعه در خط مقدم و پشت جبهه‌های جنگ تحمیلی را محور اصلی پیروزی ایران در مقابل تمام کشورهای استکباری دانست.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، پیروزی ایران از انقلاب اسلامی تاکنون را مرهون خون و ایثار رزمندگان و مقاومت ملت دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا