فلش حرکت توسعه ایران نباید متکی به روابط کشورهای خارجی باشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نباید فلش حرکت توسعه و پیشرفت ایران متکی به روابط کشورهای خارجی باشد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری  در جمع مردمی این شهرستان این شهرستان گسترش تفکر اسلامی را مانع بزرگ سیطره استکبار جهانی دانست.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار جهانی در دوران جنگ تحمیلی از مقاومت و ایستادگی رزمندگان خسته و ناتوان بود، اظهار داشت: استکبار در برابر مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشت.

معاون فرهنگی ستاد نیروهای مسلح، با اشاره به دور جدید جنگ دشمنان علیه ایران افزود: دشمن پس از ناکامی از جنگ سخت روند جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: اسلام و تفکر اسلامی مانع بزرگ در برابر گسترش سیطره استکبار جهانی است.

به گفته جزایری؛ تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست، جنگ نرم ظالمان علیه ایران نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تنها راه مقابله با ایران و انقلاب اسلامی را نفوذ فرهنگی و نرم می‌دانند، یادآور شد: اعمال فشار نرم دشمنان از داخل و خارج پشتیبانی می‌شوند.

*مذاکرات هسته‌ای ایران بیشتر به نفع آمریکا است/فلش توسعه ایران نباید متکی به روابط کشورهای خارجی باشد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به مذاکرات هسته‌ای گروه 1+5 اشاره کرد و متذکر شد: این مذاکرات بیش از ایران برای کشورهای گروه 1+5 و در رأس آن آمریکا منفعت دارد.

وی تأکید کرد: ایران علاوه بر برنامه‌های هسته‌ای خود در راستای همکاری با حزب‌الله لبنان و عراق مانع از ادامه رابطه نامشروع آمریکا و سران استکبار شده است.

جزایری، دامن زدن به اختلافات داخلی، تشدید فشارهای اقتصادی و افزایش نارضایتی‌های مردم را از جمله حربه‌های دشمنان علیه ایران برشمرد.

وی با تصریح بر اینکه مستکبران جهان خواستار تضعیف‌سازی ساختار اقتصاد داخلی ایران هستند، عنوان کرد: نباید فلش حرکت توسعه و پیشرفت ایران متکی به روابط کشورهای خارجی باشد.

این مسئول ادامه داد: خداوند نعمت‌های فراوانی را در ایران قرار داده است که با بهره‌گیری درست از آن باید ایستاد و مقاومت کرد.

وی با اشاره به اهداف پلید دشمنان نظام، اضافه کرد: واژگونی نظام و انقلاب و ایجاد یک انقلاب مخملی در کشور از اهداف بزرگ دشمنان مستکبر است.

به گفته جزایری، بیشتر از همه آمریکا از واژگونی نظام جمهوری اسلامی ایران سود می‌برد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 در ایران و اتفاق‌های تأسف بار آن زمان توسط عده‌ای از دشمنان داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: اندکی غفلت کافی بود تا انقلاب اسلامی ایران با یک اقدام مخملی فرو پاشیده شود.

* سیستم انقلاب اسلامی ملت‌محور است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سیستم انقلاب اسلامی را ملت‌محور دانست.

وی به هزینه هزاران میلیارد دلار پول برای تخریب و واژگونی انقلاب اسلامی علیه سران استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمنان با این هزینه‌ها خواهان ایجاد جنگ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دیپلماسی، علمی، فناوری و تنگ کردن عرصه‌های مهم مدیریتی کشور هستند.

*دوری اخلاق از جامعه دین‌دار اصل مهم جریان انحراف فکری دشمنان است/جلوی استفاده از ماهواره در ایران به صورت حساب‌شده گرفته شود

این مسئول به گفته‌های علنی نتانیاهو در حوزه جنگ نرم علیه ایران اشاره کرد و افزود: نتانیاهو به صراحت پخش برنامه‌های هرزه‌گرایانه ماهواره‌ای را رکن مهم در تغییر نظام می‌داند.

وی ادامه داد: باید به صورت حساب شده و اساسی جلوی استفاده از ماهواره در ایران گرفته شود.

جزایری با بیان اینکه گسترش ابتذال و بی‌بند و باری‌های جنسی جریان فرهنگی و فکری اصیل ایران را نشانه رفته است، متذکر شد: دوری اخلاق از جامعه دین‌دار اصل مهم جریان انحراف فکری دشمنان است.

وی یادآور شد: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی در صف طولانی‌تر از گذشته و با کینه‌ای عمیق‌تر از قبل در تکاپو هستند.

*رفع چالش‌افکنی‌های کنونی دشمنان با تبعیت از رهبری

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در شرایط کنونی نیز نیازمند کمک و همکاری رزمندگانی مانند رزمندگان دیروز است، خاطرنشان کرد: ملت با تبعیت از رهبری راه انقلاب و شهدا را در پیش گیرند.

به گفته وی، هرگاه جوامع اسلامی از امامت دور شوند دچار سخت‌ترین چالش‌ها و مشکلات می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا