رئیس سازمان عقیدنی سیاسی ارتش : حماسه 9 دی انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی، انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان و فتنه گران بیمه کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی، انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان و فتنه گران بیمه کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) با اشاره به فتنه سال 88، اظهار داشت: در انتخابات سال 88 بیش از 40 میلیون نفر در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که این میزان مشارکت می توانست علاوه بر استحکام بیشتر داخلی، در افقی وسیع تر دامنه نفوذ جهانی ایران را به عنوان الگوی مردم سالاری دینی گسترش دهد، اما وقایع 88 که در قالب فتنه ای از پیش طراحی شده به بهانه تقلب در انتخابات به منصه ظهور رسید، مشکلات فراوانی برای کشور بوجود آورد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که  فتنه 88 نتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و بسیار پیچیده سرویس های اطلاعاتی دشمنان ملت ایران و در رأس آنها آمریکا بوده است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین در یکی از سخنرانی های خود در آن سال فرمودند که طراحی و مدیر صحنه این فتنه در بیرون از مرزها قرار دارد و در داخل نیز برخی دانسته و برخی نیز ندانسته با آنها همکاری کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این که همواره باید در جهت افزایش بصیرت و دشمن شناسی تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: بصیرت یعنی شناخت لحظه ها؛ چون اگر در لحظه درست تصمیم گرفته نشود افراد دچار انحراف می شوند.

 


وی ادامه داد: از میان آسیب ها و تهدیداتی که درطی 30 سال گذشته متوجه انقلاب شده، فتنه 88 از حیث ماهیت، ابعاد، گستره، عمق، بازیگران، شیوه، ابزار، آثار و پیامد هایش قابل تأمل و بررسی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که  عبور از فتنه 88 آزمونی بزرگ برای ملت ایران بود و کشور را واکسینه کرد، تاکید نمود: در کنار عبرت های این فتنه، تبعات و پیامدهای منفی نیز به کشور تحمیل شد که  برخی از آنها قابل جبران نیست.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: اهانت فتنه گران به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)در روز عاشورا، توهین به ارزش های اسلامی و اعتقادات دینی مردم، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام، شبهه آفرینی علیه نظام اسلامی و شعارهای ساختار شکنانه؛ از جمله پیامدهای منفی این فتنه بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دیگر اثرات فتنه 88 را تغییر رفتار آمریکا و غرب و تشدید تحریم ها علیه ایران عنوان و افزود: قبل از فتنه، ادبیات دشمنان نرم تر بود ولی بعد از فتنه لحن آنان عوض شد به گونه ای که با تشدید تحریم ها با فتنه گران همراهی کردند.

وی افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای را از دیگر پیامدهای تأسف برانگیز فتنه 88 دانست و تصریح کرد: این فتنه بهانه به دست دشمن داد و موجب افزایش امید به براندازی نظام جمهوری اسلامی از سوی آنان شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان این که حضور طیف ها و جریان های مختلف از جمله سلطنت طلب ها، منافقین به وی‍ژه حضور و مشارکت فعال بعضی از سفارتخانه ها در متن و حاشیه فتنه، همه و همه نشان دهنده برنامه ریزی دقیق دشمنان برای این فتنه بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور پرشور مردم در حمایت از نظام و پیروی از ولایت، تاکید کرد: حماسه نهم دی ماه، دستاورد های بسیاری برای نظام داشت که اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستگی مردم با انقلاب و نظام، افشای چهره ریا و تزویر برخی از جریان ها و آشکار شدن اهمیت بصیرت و ولایت مداری؛ از جمله دستاورد های این حماسه سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بی نظیر خواندن حماسه مردم در نهم دی ماه 88 گفت: 9 دی در سایه هدایت های امام گونه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) محقق شد و حتی برخی از کسانی که در جریان فتنه اشتباه کرده بودند با حضور یکپارچه خود در این راهپیمایی، علاقه مندی و وفاداری خود به ولایت و آرمان های والای انقلاب را ثابت کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان بر ضرورت بازخوانی دقیق حوادث و وقایع سال 88 به ویژه حماسه نهم دی تأکید و خاطرنشان کرد: بصیرت و دشمن شناسی لازمه خلق چنین حماسه عظیمی بود که ملت شهید پرور ایران اسلامی با دارا بودن این دو مولفه، نهم دی ماه را در تاریخ این کشور ماندگار کرد و ما نیز باید این روز را برای همیشه گرامی بداریم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا