ولایت پذیری، مهم ترین عنصر درشکل گیری حماسه 9دی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایت پذیری مهم ترین عنصر درشکل گیری حماسه 9دی بود.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی سخنانی ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه تصریح کرد: ولایت پذیری، مهم ترین عنصر درشکل گیری حماسه 9دی بود و ملت ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود در این روز، جایگاه ولایت فقیه در قلوب مردم ایران وقدرت انقلاب اسلامی را به جهانیان گوشزد کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که فتنه سال 88 نکات بسیار زیادی برای تحلیل و بازگویی دارد، خاطرنشان کرد: باید تمام زوایای پنهان و آشکار این فتنه برای مردم بازخوانی شود تا ضمن تشریح اهداف و پیامدهای آن هرگز فراموش نشود.

وی ادامه داد: حضور بیش از 40 میلیونی مردم ایران در انتخابات آن سال می توانست باعث استحکام داخلی و گسترش دامنه نفوذ بیشتر کشور در عرصه های بین المللی شود، اما وقایع شوم و تلخی که رخ داد باعث شد تا نظام با مشکلات بین المللی مواجه شود.

 


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، هجمه بر اعتقادات و ارزش های دینی مردم، زیر سوال بردن نهادهای قانونی کشور، ساختار شکنی و القاء یأس و ناامیدی و شعار علیه اصل ولایت فقیه و قانون اساسی  را از اهداف فتنه 88 برشمرد و تصریح کرد: تغییر رفتار آمریکا و غرب و تشدید تحریم ها علیه ایران، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای و افزایش امید دشمن در پیگیری پروژه برانداری نظام، از پیامدها و تاثیرات منفی بروز فتنه در کشور بود که با تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این فتنه شوم دشمنان به جایی نرسید و شکست خورد.

وی درادامه با اشاره به روز وحدت بین حوزه و دانشگاه گفت: یکی از توطئه های دشمنان، دور کردن قشر تحصیل کرده از مسائل دینی و اجتماعی است و در رژیم گذشته تلاش بسیار زیادی برای منزوی کردن روحانیت و ترویج ملی گرایی در جامعه صورت می گرفت و یکی از اهداف اصلی این تلاش ها، تاثیر بر دانشگاه های ما بود تا دانشجویان را نسبت به دین و اعتقادات بی تفاوت  سازند و یا آنان را در مقابل دین قرار دهند .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان اظهار داشت: ملت ایران، پیشرفت های علمی را در پرتو باور های دینی خود به دست آورد و دانشگاه  جدا از دین در زمان گذشته نه تنها نتوانست مسائل کشور را حل کند بلکه به مرکزی برای ترویج اندیشه های غربی، شرقی و لیبرالی تبدیل شد که این مشکل با دید عمیق حضرت امام (ره) و مطرح شدن نظریه وحدت بین حوزه و دانشگاه و همدلی این دو رکن علمی با رفع خطرات، روند ثبات کشور راتضمین کرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا