تعالی معنوی، عنصر اصلی اقتدار نیروهای مسلح است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::دبیر همایش تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح با بیان این که هدف گفتمان سازی در این حوزه یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است، گفت: به دنبال تشکیل کمیته راهبردی این همایش، شاخص های تعالی معنوی احصا، تدوین و به نیروهای مسلح ابلاغ گردید.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی در نشست هماهنگی همایش تعالی معنوی با اشاره به زمینه های برگزاری این همایش، گفت: همایش تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح با هدف نهادینه سازی، تولید ادبیات و نظریه پردازی، گفتمان سازی، تقویت و توسعه معنویت در نیروهای مسلح با مشارکت و همکاری سطوح مختلف ستادی، رزمی، آموزشی و فرهنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که دست اندکاران این همایش به دنبال گفتمان سازی در این حوزه هستند، اظهار داشت: متعاقب واگذاری مسئولیت برگزاری این همایش به ارتش جمهوری اسلامی ایران، شورای راهبری سازمان عقیدتی سیاسی تشکیل و سه کمیته تبلیغات، علمی و اجرایی مشخص گردید.

او ارتباط با حوزه های علمیه، موسسات علمی و صدا و سیما را از دیگر اقدام های ستاد برگزاری همایش عنوان و خاطر نشان ساخت: هدف عمده در این همایش، شناسایی اقدام های سازمان های نظامی در زمینه تعالی معنوی کارکنان است و ما به دنبال  بررسی معنویت در فرد فرد کارکنان نیستیم.

در ادامه این نشست سردار دکتر بختیاری، دبیر علمی این همایش با بیان این که تعالی معنوی مسئله اول نیروهای مسلح است، افزود: انتظار ما از مراکز پ‍‍ژوهشی نیروهای مسلح،اطلاع رسانی و گفتمان سازی در بین نیروها است.

وی  با تاکید بر این که تولید ادبیات در این حوزه از مهم ترین اهداف این همایش است، افزود: از آنجا که نخستین تجربه در این زمینه در نیروهای مسلح انجام می شود، ما نیازمند تقویت ادبیات نظری در این زمینه هستیم و برگزاری این همایش فرصت خوبی برای تولید و تقویت این ادبیات است.

 بختیاری موضوع تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح را عنصر اصلی در اقتدار آنان خواند و افزود: یکی از مولفه های ارزیابی سازمانها و فعالیت های پ‍ژوهشی، در حوزه تعالی معنوی است که به تبع کمک به برگزاری این جشنواره در رتبه بندی سازمانها تأثیر گذار است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا