حماسه 9 دی" نماد پشتیبانی به موقع مردم از رهبری و عرض ارادت آن‌ها به ولی امر مسلمین بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش:حماسه 9 دی نماد پشتیبانی به موقع از ولی امر مسلمین و عرض ارادتی به ایشان بود که توسط مردم خلق و برای همیشه همچون یوم‌الله 22 بهمن ماندگار شد.

امیر سرتیپ "کیومرث حیدری"، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، به مناسبت سالروز "حماسه 9 دی"، یادداشتی را در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داده که به شرح زیر است.

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که به لطف الهی، سایه پر مهر ولایت بر آن حاکم است و ولایت به مثابه خیمه‌ای است که تمام امت زیر این خیمه جا گرفته‌اند.

اعتقاد من بر این است که ولایت و قرآن جدایی ناپذیرند و به اعتبار این اعتقاد، ملت ما با پیروی از ولی امر مسلمین در حقیقت به قرآن عمل می‌کنند.

روزهایی در کشور ما به فرمان امام(ره) "یوم‌الله" نام گرفتند. این روزها روزهای خاصی بوده‌اند و شرایط خاصی را در کشور ما به تصویر کشیده‌اند که ماندگار شده و یوم‌الله نام گرفته‌اند؛ چرا که در این روزها اراده الهی به عینه محقق شده و اراده ولی امر مسلمین انجام شد.

در روز "9 دی" نیز مردم با حضور خود در صحنه، در حقیقت اراده خدا و و لی خدا را به منصه ظهور رساندند؛ لذا "9دی" نیز به نظر من یوم‌الله و یکی از روزهای پر اقتدار مردم شریف است که در آن روز مردم آمدند و بار دیگر ارادتمندی و تواضع خودشان را نسبت به ولایت ثابت کردند.

بین ولی امر مسلمین و ملت ما قرآن یک رابطه تعریف کرده است که بر اساس آن حقی برگردن هر یک از آن‌ها نهاده شده است. قرآن حقی را بعهده زمام‌دار نهاده و حقی را هم برای مردم که در رکاب زمام‌دار هستند تعریف کرده است.

اکنون نیز رهبر معظم انقلاب ماموریت هدایت مردم را بر عهده دارد و در مقابل مردم نیز وظیفه دارند که در این مسیر تعیین شده حرکت و رهبری را در این مسیر یاری کنند که یکی از راه‌های یاری رساندن، گوش به فرمان بودن، حضور به موقع و پشتیبانی از ولایت است.

حماسه 9 دی نماد پشتیبانی به موقع از ولی امر مسلمین و عرض ارادتی به ایشان بود که توسط مردم خلق و برای همیشه همچون روزهای 22 بهمن، 17 شهریور و... ماندگار شد. 9 دی درس عبرتی شد برای کسانی که می‌خواستند از بی بصیرتی‌ها به نفع خود استفاده کرده و مردم را بر ضد ولایت فقیه تحریک کنند، اما با "حماسه 9 دی" برای همیشه از ذهن‌ها حذف شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا