مراسم اختتامیه طرح بصیرت گروه پدافند هوایی در بابلسر برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::مراسم اختتامیه طرح بصیرت گروه پدافند هوایی بابلسر با حضور معاون آموزش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در این مراسم با اشاره به آیه "و اما من خاف مقام ربه و نهی النفس عن الهوی" اظهار کرد: بهشت جایگاه کسانی خواهد بود که از خدا بترسند و از هوای نفس پیروی نکنند.

وی افزود: برای اینکه کسی بخواهد به درجات والای معنوی ارتقا پیدا کند باید چند مسئله را بداند، بفهمد و عمل کند؛ اول شناخت خداوند است یعنی خدارا به صفات بزرگی، رحمت و قدرت بشناسد. دوم شناخت خود است که این خود مقدمه خداشناسی است چراکه "من عرفه نفسه فقد عرفه ربه" یعنی هرکس خود را بشناسد خداوند را خواهد شناخت.

معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه در ادامه با اشاره به اهمیت دشمن شناسی بیان داشت: سومین مورد شناخت دشمن است؛ امروزه با وجود تهاجم فرهنگی سنگینی که از طرف غرب بر جوانان ما تحمیل می‌شود وظیفه بزرگی بر عهده خانواده‌ها و والدین در زمینه شناساندن دشمن به فرزندان وجود دارد.
 
حجت‌الاسلام سبحانی از شناخت دنیا و عدم وفا و بقاء آن و شناخت آخرت به دارالبقاء به عنوان دیگر موارد ارتقای معنوی انسان یاد کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا