نیروی هوایی ارتش در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی کشور قرار دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش با انجام عملیات‌های تأثیرگذاری از جمله کمان 99 و حمله به الولید رسالت خود را به خوبی انجام داده است

به گزارش‌ خبرگزاری دفاع‌مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین "ولی الله صبری" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش،در مراسمی که در مسجد علی‌بن‌ابی طالب پایگاه شهید‌عبدالکریمی بندرعباس با حضور امیرسرتیپ خلبان "حسن شاه صفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و خلبانان شرکت کننده در چهارمین رزمایش "فداییان حریم ولایت" برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار امروز ارتش با تأسی از فرهنگ حسینی و اربعین عاشورایی است.

وی گفت: نیروی هوایی همانطور که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پیوستن به انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) السابقون بود و موجبات تسریع پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، امروز نیز در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی است.

صبری افزود: نیروی هوایی ارتش در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری را خلق کرد و با انجام عملیات تأثیرگذار از جمله کمان 99، حمله به الولید و ... رسالت خود را به خوبی انجام داد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به برگزاری چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت خاطرنشان کرد: خلبانان جوان این نیرو با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و استفاده از تجربیات پیشکسوتان همواره آمادگی کامل دارند تا از کیان مرزهای کشور دفاع کرده و امنیت را در کشور حاکم سازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا