نیروی هوایی امروز توانایی ساخت انواع سامانه‌های پروازی را در داخل کشور دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: نیروی هوایی امروز با همکاری دانشگاه ها، صنایع و پشتیبانی صنایع وزارت دفاع توانایی ساخت انواع سامانه های پروازی در داخل کشور را دارد.

 

امیر سرتیپ خلبان فرهاد گودرزی در مورد اهمیت پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس بیان داشت: پایگاه هوایی بندرعباس در مجاورت تنگه هرمز و آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد و در نیمه مرز آبی خاکی جنوب کشور واقع شده است.

امیر گودرزی اظهار داشت: پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس از شمالی ترین نقطه خلیج فارس تا دریای عمان و جزایر سه گانه را پوشش می دهد.

وی در مورد دلایل انتخاب پایگاه هوایی بندرعباس به عنوان محور و پایگاه اصلی رزمایش بیان داشت: احاطه کامل بر پهنه هوایی خلیج فارس و امکان مانور مناسب جنگنده ها در خلیج فارس و دریای عمان دلیل انتخاب این پایگاه بود.

فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس در مورد خودکفایی نیروی هوایی و امکان بهینه سازی هواپیماهای شکاری گفت: با فرمان امام راحل نیروی هوایی جزو نیروهای پیشتاز در امر خودکفایی است و در بخش های قطعه سازی و سامانه های هواپیمایی به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: نیروی هوایی با تعامل و بهره گیری از امکانات و توانایی علمی دانشگاهها و واحدهای صنعتی و پشتیبانی صنایع دفاعی امروز در جهاد خودکفایی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

گودرزی با بیان اینکه نیروی هوایی تمامی تحرکات منطقه را رصد می کند، عنوان کرد: نیروی هوایی احاطه کامل را با پیام صلح، دوستی و امنیت پایدار برای همسایگان و کشورهای منطقه دارد.

وی در مورد برگزاری رزمایش فدائیان حریم ولایت 4 اظهار داشت: در این رزمایش انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، هواپیماهای ترابری سنگین و نیمه سنگین و هواپیماهای سوخت رسان طی عملیات های تعریف شده در طول شبانه روز عملیات هایی را در منطقه جنوب کشور اجرا خواهند کرد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا