منطقه دوم دريايي ولايت در شرق تنگه هرمزجايگاه ويژه­اي دارد

 

امير دريادار حبيب الله سياري در جمع كاركنان پايور نيروي دريايي در جاسك، افزود: شما كاركنان منطقه دوم دريايي ولايت با استفاده از تدابير مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا و زحمات خودتان توانسته­ايد منطقه را به اينجا برسانيد ولي بايستي تلاشي مضاعف در جهت رشد هرچه بيشتر و سريعتر اين منطقه داشته باشيد.

وي در ادامه ضمن تأكيد بر ارتقاي توان رزمي نيروي دريايي متناسب با تهديدها و استفاده حداكثري از توانمندي­هاي كاركنان گفت: بي­ترديد تهديد وجود دارد و ما خودمان را براي مقابله با آن آماده مي­كنيم تا به نقطه مطلوب و هدف نزديك شويم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا در خصوص جنگ نرم افزود: دشمن، از پيشرفت­هاي ما راضي نيست بنابراين با ابزارهاي مختلف و با بزرگ­نمايي مشكلات و ضعف­ها، كم­رنگ نشان دادن موفقيت­ها و وادار كردن مسئولان و مديران فعال، به مسيرهاي فرعي و كارهاي حاشيه­اي در صدد بازداشتن آنها از رسيدگي به امور اصلي و القاي ناكار آمدي نظام جمهوري اسلامي است.

وي اظهار كرد: در چنين شرايطي، بصيرت و بينش، راه حل مقابله با ترفند دشمن است. هدف دشمن دور كردن ما از خط و مسير ولايت است ولي اگر بينش سياسي و بصيرت داشته باشيم مي­توانيم با تمامي توطئه­هاي دشمن مقابله نماييم.

امير دريادار سياري در ادامه ضمن اشاره به نام­گذاري سال 92 به سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" و تأكيد بر شركت پرشور و گسترده در انتخابات گفت: به كسي رأي بدهيد كه از اقتدار كشور در جهان دفاع كند، در خط ولايت باشد و به اقتدار نيروهاي مسلح كه موجب اقتدار كشور است توجه كند. چنين شخصي به خون شهدا نيز تعهد خواهد داشت.

وي در ادامه در خصوص حماسه اقتصادي گفت: نيروهاي مسلح مي­توانند با صرفه­جويي در اين حماسه بزرگ شركت داشته باشند و براي رسيدن به صرفه­جويي بايستي سه شاخه مهم نگهداري، تعمير و استفاده بهينه از امكانات را در نظرگرفت.

امير دريادار سياري همچنين حفظ ارزش­هاي انقلاب اسلامي را براي تمامي كاركنان ضروري دانست و خاطر نشان كرد: بايد سربازي نمونه باشيم كه با رفتار، گفتار و تعامل سازنده با مردم، در جهت حفظ ارزش­هاي انقلاب اسلامي و ارتقاي آن كوشش كنيم.

وي همچنين همگان را به اهتمام بر امر آموزش، به­روز بودن و ارتقاي مهارت­ها، توجه به ايمني و رعايت مسائل حفاظتي و انضباطي (انضباط ظاهري و معنوي) توصيه كرد و همه اينها را در سايه توكل به خدا، داشتن اعتماد به­نفس و انسجام، وحدت و همدلي ميسر دانست.

در پايان اين ديدار، جمعي از كاركنان پايور نمونه و فعال منطقه دوم دريايي ولايت جاسك با اهداي هدايا و لوح سپاس قدرداني شدند.

تمامي فرماندهان بايستي با شاخصه­هايي مثبت و برترساز الگوي كامل همكاران خود باشند
وي همچنين در سفر به اين منطقه دريايي درجمع فرماندهان منطقه دوم نيروي دريايي ارتش، به تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمن عليه كشور اشاره كرد و افزود: مؤلفه­هاي فيزيكي از جمله تجهيزات و نيروي انساني و غير فيزيكي مثل آموزش، روحيه و انضباط و نيز مؤلفه­هاي برترساز از جمله شهادت طلبي، ايمان، تقوا و ايثارگري؛ از مشخصه­هاي توان رزمي يك نيروي كارآمد است.

فرمانده نيروي دريايي ارتش خطاب به فرماندهان اين منطقه دريايي گفت: تمامي فرماندهان بايستي با شاخصه­هايي مثبت و برترساز همچون ايمان، انضباط، اخلاص، دلسوزي، دانش، بصيرت، عدالت و ايثارگري؛ الگوي كامل همكاران خود باشند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا