چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت از فردا آغاز می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  پایگاه مردمی ارتش::مرحله اصلی رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا با محوریت پایگاه هوایی شکاری شهید سرلشکر خلبان خسرو عبدالکریمی بندرعباس در منطقه عمومی جنوب کشور برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: موج دوم رزمایش با شرکت انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی در منطقه عمومی رزمایش بر فراز آسمان نیلگون خلیج فارس از روز جمعه (29 آذرماه) به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

 

وی افرود: این رزمایش در 3 موج طرح ریزی شده که موج اول آن مرحله شناسایی و دریافت و انتقال اطلاعات می باشد که در این موج خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی وسایل پرنده و جنگنده خود را در ساعات مختلف شنابه روز در مناطق مختلف انتقال داده و بلافاصله شناسایی اهداف از پیش تعیین شده را آغاز کردند.

 

امیر برخور خاطرنشان کرد: در موج دوم رزمایش اهداف شناسایی شده مورد اصابت قرار خواهد گرفت و در مرحله سوم رزمایش نیز با رویکرد پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد.

 

امیر برخور در ادامه گفت: خلبانان و نیروهای فنی و عملیاتی شرکت کننده در این رزمایش با رعایت کلیه نکات مورد نظر عملیاتی و اطلاعاتی، تجهیزات واگذار شده را به مناطق مشخص شده انتقال خواهند داد.

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش هدف رزمایش فداییان حریم ولایت 4 اجرای رزمایش های تقویمی و سالیانه، تمرین عملیات در شرایط واقعی، بروز رسانی سامانه ها و آزمایش دستاوردهای دفاعی و نمایش گوشه ای از اقتدار رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امیر برخور با اعلام این مطلب که محور فنی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 درگیری هوا به هوا و انهدام اهداف پرنده می باشد گفت: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر قوای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری وظیفه حمایت و حراست از پهنه هوایی کشور را بر عهده دارند و پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه امنیت، ثبات، دوستی و صلح پایدار می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا