همه عزتها پیش خداست و برای رسیدن به عزت باید عمل صالح داشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::امیر سرلشکر صالحی گفت: قرآن کریم نازله ای است بدون کم و کاست از سوی خداوند بر بندگانش که به اعتبار شناخت ما هزاران هزار بطن دارد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که امام حسین (ع) و یارانشان در جهت اعتلای نماز و قرآن راستین قیام کردند و تا لحظه آخر نیز به قرآن تمسک داشته و از آن یاری می جستند، افزود: خداوند در قرآن فرموده و اطمینان داده است قرآنی را که فرستاده، حفظ کرده و به منافقین و مشرکین هشدار داده که این قرآن تحریف شدنی نیست. در حال حاضر نیز این وعده الهی محقق شده و قرآن کریم در تمام دنیا بدون تحریف در اختیار مومنین قرار دارد.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: یکی دیگر از وعده هایی که خداوند در قرآن داده است و آن را بر خود واجب کرده این است که مومنین را نصرت دهد اما مسئله ای که وجود دارد این است که ما باید تلاش کنیم خود را جزو مومنین قرار دهیم تا خداوند نیز ما را نصرت دهد.

امیر سرلشکر صالحی افزود: ما همه به دنبال عزت هستیم و خداوند در این زمینه می فرماید همه عزتها پیش خداست و برای رسیدن به عزت باید عمل صالح داشت.

فرمانده کل ارتش در ادامه سخنانش به مقام و منزلت پیامبر اسلام (ص) پرداخت و گفت: خداوند، مقام حضرت محمد(ص) را لحظه به لحظه بالا می­برد و هر صلواتی که ما بر ایشان و خاندانشان می فرستیم، باعث ارتقای مقام ایشان می شود و این نیست مگر به دلیل عمل صالح رسول اکرم (ص).

وی در ادامه با بیان این که عمل صالح و ایمان ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری، امام خامنه­ای عزیز، کلمه طیبه نامیده شده است. خاصیت کلمه طیبه نیز بالا رفتن است که عامل این ارتقا، عمل صالح می باشد.

فرمانده کل ارتش در پایان از حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دیگر تلاشگران قرآنی آجا که رقابت های قرآنی را در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران با کیفیت و کمیت قابل قبولی برگزار می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا