ارتش از با سابقه ترین نهاد ها در امر برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از با سابقه ترین نهاد ها در امر برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح کشور است.

به نحوی که در سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شاهد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در آجا هستیم و این نشان دهنده عشق و معنویت  کارکنان آجا به قرآن و توصیه امام راحل است که فرمودند : در یک دست سلاح و در یک دست قرآن داشته باشید.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش طی سخنانی در سی وسومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و دوازهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان آجا، مسابقات قرآن کریم آجا را یکی از باسابقه ترین مسابقات این حوزه در سطح کشور دانست و افزود: این گونه مسابقات همزمان با تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال 1358 برنامه ریزی و از سال 1359 با حضور سی نفر کار خود را آغار نمود که به لطف خدا همه ساله با رشد کمی و کیفی خوبی روبرو بوده است به طوری که در سال جاری و در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات قریب به 9000 نفر در رشته های مختلف شرکت نموده اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته و بکار گیری طرح های نوین قرآنی شاهد رشد مناسبی در همه حوزه های قرآنی هستیم تصریح کرد : چهره های قرآنی آجا که امروز در مسابقات قرآنی کشوری و بین المللی شاهد حضورشان هستیم در دل همین مسابقات پرورش می یابند.

وی خاطر نشان کرد: هم زمان با این مسابقات، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان با حضور منتخبین قرآنی دانشگاه های افسری آجا که مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند نیزبرگزارگردید.

حجت الاسلام واحدی از حضور دو گروه داوری ممتاز کشوری و بین المللی در این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد:

در مجموع 8893 نفر شرکت کننده در رشته های حفظ کل، 5 جزء، 10 جزء، 15جزء، 20 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل و همچنین مفاهیم سطح 1 و 2 تعداد 111 نفر در مقطع کارکنان پایور، 58 نفر در مقطع کارکنان وظیفه، 54 نفر در مقطع دانشجویان و همچنین 6 نفر از خواهران شاغل که در دانشگاه علوم پزشکی آجا به طور مستقل شرکت نموده بودند حائز رتبه های برتر شدند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان با بیان این که منتخبین قرآنی این دوره به عنوان نمایندگان آجا به مسابقات دوسالانه ی قرآن کریم نیروهای مسلح اعزام خواهند شد افزود: این منتخبین همچنین در مسابقات قرآنی عربستان، پاکستان و نیز مسابقات قرآنی دو جانبه ایران و کشور عمان شرکت خواهند نمود.

گفتنی است در پایان آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم آجا که با حضورامیر  سرلشگر عطاالله صالحی، فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار جزایری، معاونت بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل ن.م و جمعی از مشاورین نظامی مقام معظم رهبری حضور داشتند؛ از منتخبین این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا