رقابت های قرآنی ارتش، رونق و پیشرفت خوبی از نظر کمی و کیفی داشته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::مهکام و میر موسایی دو تن از داوران سی و سومین دوره مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران سطح این رقابتها را خوب ارزیابی کرده و گفتند: آموزش قرآنی کارکنان ارتش، موجب ارتقای سطح رقابت های قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این دو داور بین المللی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارتش، نحوه برگزاری و تداوم مسابقات قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را خوب ارزیابی کردند.

مهکام در این گفت و گو، با اشاره بر لزوم ارائه آموزش های لازم به قاریان و حافظان قرآنی ارتش در جهت افزودن بر کیفیت حفظ و قرائتشان، گفت: این که در ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسئله حفظ، قرائت و درک مفاهیم قرآن پرداخته می شود، اهمیت فراوانی دارد چرا که با توجه به شغل عزیزن ارتشی که حفاظت و حراست از کشور می باشد، توجه به حفظ و قرائت قرآن بسیار مهم است و این افتخاری بزرگ است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتش به قرآن کریم اهمیت فراوانی می دهد.

استاد میرموسایی نیز که از داوران باتجربه مسابقات قرآن ارتش می باشد در این گفت و گو با اشاره به این که رونق و پیشرفت خوبی از نظر کمی و کیفی در رقابت های قرآنی ارتش حاصل شده است، به درخشش بعضی از قرآنیان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قرآنی داخلی و بین المللی پرداخت و افزود: من به دست اندرکاران قرآنی نیروهای مسلح توصیه می کنم اهتمام و توجه خاصی به بحث قرآن داشته باشند چرا که از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ما باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم. لذا برای تحقق این فرمان، باید سرمایه گذاری های لازم در همه بخش های کشور از جمله ارتش و نیروهای مسلح انجام بشود.

وی در پایان از مسئولان عقیدتی سیاسی های یکان های ارتش خواست ارتباط بیشتری با قاریان و حافظین قرآن یکان­هایشان داشته و شرایط رشد و پیشرفت حفظ و قرائت قرآن کریم را هر چه بیشتر برایشان فراهم بیاورند.                

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا