دشمن به دنبال دور کردن قشر تحصیل کرده از مسائل مهم اجتماعی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، دور کردن قشر تحصیل کرده از مسائل مهم اجتماعی است.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش 01 نیروی زمینی آجا، طی سخنانی جنگ عصر حاضر را، جنگ اراده ها و عقیده در قالب جنگ نرم خواند و تصریح کرد: دشمن در این جنگ به دنبال ترویج فردگرایی به ویژه در بین جوانان است لذا می طلبد مسئولین با آگاهی، هوشیاری و ابزار لازم  وارد این حوزه شوند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست و افزود: این پیروزی وحدت و یکپارچگی مسلمانان به ویژه  مسلمانان و اندیشمندان ایران اسلامی را به همراه داشت.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم تصریح کرد: طی قرن های گذشته، استعمارگران و دولت های بیگانه برای مسخ کردن مردم به خصوص جوانان در کشور های اسلامی و خاموش کردن روحیه دینی و علمی آنان، توطئه های گوناگونی را شکل دادند اما هرگز نتوانستند ایمان و اعتقادات ملت مسلمان را از بین ببرند.

 


وی در ادامه یکی از محور های اصلی توطئه های بیگانگان در سرزمین های اسلامی را دور نگاه داشتن قشر تحصیل کرده از مسائل مهم اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: در این مسیر، ایجاد تفرقه بین نخبگان و دانشمندان همواره مورد توجه دشمنان بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان، و حدت و یکپارچگی ملت های اسلامی در برابر زیاده خواهان را تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی دانست و افزود: یکی شدن در مبنای معرفت شناختی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی و دست آنان را برای دسیسه خالی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا