سی و سومین دوره مسابقات قرآن ارتش آغاز شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::صبح امروز و طی مراسمی، سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حافظان و قاریان قران کریم پایور، وظیفه و دانشجویان ارتش آغاز شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سی و سومین دوره این رقابت ها که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در  رشته های حفظ کل، 20، 15، 10 و 5 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم سطح 1 و 2 و اذان برگزار می شود، 125 نفر از مجموع پنج اداره عقیدتی سیاسی تابعه آجا شرکت دارند که از این تعداد،30 نفر در مقطع کارکنان پایور، 30 نفر در مقطع کارکنان وظیفه و  33نفر در مقطع دانشجویان به عنوان برگزیدگان این مسابقات معرفی خواهند شد. منتخبین قرآنی مقطع کارکنان پایور و وظیفه این مسابقات نیز به عنوان نمایندگان ارتش به مسابقات دوسالانه قرآن کریم نیروهای مسلح اعزام خواهند شد که از بین نفرات منتخب این مسابقات، نفرات برتر به عنوان تیم قرآنی نیروهای مسلح، به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات صلح و دوستی قرآن کریم ایران و عمان اعزام خواهند شد.

همچنین در حاشیه این دوره از رقابت های قرآنی، از پیشکسوتان قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر خواهد شد.

آئین پایانی این مسابقات نیز در روز پنجشنبه 28/9/92 در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور جمعی از شخصیت های قرآنی کشور و نیز تعدادی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا