امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای با نرمش قهرمانانه به پیروزی برسد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای با نرمش قهرمانانه و مانوری پیروزمندانه در رسیدن به مقصد موفق باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" در مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم که قرآن و فضای قرآنی در همه جای کشور ایران اسلامی حاکم باشد، اظهار داشت: در آیاتی از این کتاب خدا آمده است "اگر بر آنچه که بر پیامبر نازل کرده‌ایم شک دارید یک آیه همانند آن بیاورید و این کتابی است پر برکت که ما نازل کرده‌ایم تا شما از آن پیروی کنید و پرهیزگار شوید، باشد که شما مورد رحمت خداوند قرار گیرید".

وی افزود: در یکی از آیات قرآن آمده است "در جایی که قرآن خوانده می شود گوش فرا دهید تا مورد لطف خداوند قرار گیرید. ما قرآن را به زبان عربی نازل کردیم تا شما آن را درک کنید".

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش فضای امروزی کشور را خوشحال کننده دانست و گفت: خدا را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از مردم قهرمان در زمینه فعالیت‌های قرآنی بسیار موفق و پیشتاز است.
 
* نیروی هوایی پیشتاز فعالیت‌های قرآنی است

آل هاشم ادامه داد: نیروی هوایی ارتش همانگونه که در حرکت‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون پیشتاز بوده در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز پیشتاز است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: همانگونه که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان نیروی هوایی جزء اولین‌هایی بودند که با امام خویش پیمان بستند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند، امروز نیز در عرصه‌های گوناگون از جمله فعالیت‌های فرهنگی جزء اولین ها هستند.

نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: در بحث خودکفایی، نیروی هوایی جزء اولین یگان‌هایی است که در نیروهای مسلح و در سایه تدابیر مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا قرآن در جامعه حاکم شود، تصریح کرد: اگر اینگونه باشد مشکلی نخواهیم داشت. جوانان حزب‌الله (لبنان) چون با قرآن مانوس هستند با تعداد اندک در مقابل هیمنه 60 ساله اسرائیل ایستادند و آن‌ها را نابود کردند. باید تلاش کنیم خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما باید 10 میلیون حافظ قرآنی داشته باشیم"، تحقق یابد.
 
* انتقاد از خلف وعده غرب‌

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اگر با قرآن مانوس باشیم هرگز دروغ نمی‌گوییم؛ به موضوع توافق هسته‌ای ایران و گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: غربی‌ها در جایی می‌گویند تا 6 ماه دیگر هیچ‌گونه تحریمی اضافه نخواهد شد؛ اما ظرف چند روز بعد از  طرح قول‌هایشان چندین تحریم دیگر را علیه ایران تصویب می‌کنند. آن‌ها در جایی می‌گویند "ایران حق غنی‌سازی دارد"؛ و بعد از چند روز می‌گویند "ایران هیچ حقی در مورد غنی‌سازی ندارد"؛ چرا؟ چون از قرآن فاصله گرفته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: امیدواریم که دشمنان ما به تصمیماتی که در مذاکرات ژنو گرفته شده است پایبند باشند.

آل هاشم در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای فرمودند "گرچه که ما به اینگونه مذاکرات خوشبین نیستیم، ولی این مذاکرات، ضرری هم برای ما ندارد"، امیدواریم تیم مذاکره کننده با نرمش قهرمانانه با مانوری پیروزمندانه در رسیدن به مقصد موفق باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلین آل هاشم و حجت‌الاسلام والمسلمین صبری از پیشکسوتان و نفرات برتر سی و سومین دوره مسابقات قرآنی نهاجا تجلیل به عمل آمد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا