برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن تلاش مضاعفی صورت گیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 

پایگاه مردمی ارتش::رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به تلاش‌های دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی خواستار اقدامات مضاعف مسئولان فرهنگی ارتش به منظور خنثی کردن چنین فعالیت‌هایی شد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس ، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله صبری، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در دومین روز نشست هم‌اندیشی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی یگان‌های تابعه‌ی نیروی هوایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: فعالان فرهنگی فعالیت‌های خوب و تاثیرگذاری را انجام می دهند، ولی فعالیت دشمن در زمینه ی تهاجم فرهنگی بیشتر است.

وی با تاکید بر اهمیت مقابله با فعالیت‌های فرهنگی دشمنان عنوان کرد: در این راستا نیاز است تلاش بیشتری صورت گیرد تا موجب خنثی شدن فعالیت دشمنان شود.
 
بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام صبری در ادامه این نشست، که با حضور امیر سرتیپ دوم عادل قاسمی تمر، جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیر السلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره و دیگر مسئولان فرهنگی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، با بیان ضرورت دست یافتن به تمام اهداف پیش بینی شده، گفت: بایستی در همه امور فرهنگی، از جمله قرآنی، چشم‌اندازی برای آینده ترسیم کنیم تا بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.
 
رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا همچنین با اشاره به لزوم هوشیاری در جنگ نرم نیز تصریح کرد: ما باید همیشه خود را در قرارگاه تاکتیکی دانسته و همواره در حال دفاع باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نزدیک بودن دهه فجر و 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش خطاب به مسئولان فرهنگی این نیرو توصیه کرد: همه ما وظیفه داریم در معرفی نیروی هوایی، رشادت و فعالیت‌های این نیرو در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بکوشیم.
 
همچنین حجت الاسلام و المسملین نصیر الاسلامی در آغاز جلسه گزارشی از مصوبات روز نخست این نشست ارائه کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا