نیروی دریایی ارتش اقتدار و صلابت خود را به جهانیان نشان داده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مناطق دریایی جنوب و حوزه خلیج فارس اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و تمام تلاش ما بر این است که با افزایش توان رزمی و عملیاتی این نیرو، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما را علمدار این حرکت خوانده‌اند را به عنوان هدف اصلی دنبال کنیم.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس  ، امیر دریادار "غلامرضا خادم بیغم" جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش خارک، در بازدید از ناوگان دریایی ارتش در جمع دریادلان این نیرو گفت: مناطق دریایی جنوب و حوزه خلیج فارس اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و تمام تلاش ما بر این است که با افزایش توان رزمی و عملیاتی این نیرو، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما را علمدار این حرکت خوانده‌اند را به عنوان هدف اصلی دنبال کنیم.
 
دریادار بیغم افزود: امروزه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سواحل مکران و دریای عمان بسیار مهم و برای کشور و منطقه حائز اهمیت است.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری در صحبت‌هایشان همواره از پیشرفت‌های چشمگیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز رضایت کرده‌اند و فرموده‌اند که این پیشرفت‌ها، همچون خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی بوده است و این خود نشان از تلاش شما دریادلان نیروی دریایی ارتش دارد که با کار و تلاش بی‌وقفه موجب پیشرفت‌های روزافزون نیروی دریایی جمهوری اسلامی و افزایش اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی شده‌اید.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، از اهمیت نیروی دریایی در منطقه سخن گفت و تصریح کرد: شاید اگر عملیات مروارید در هفتم آذرماه آن سال انجام نمی‌شد، سرانجام جنگ جور دیگری رقم می‌خورد چراکه دشمن برای دریا برنامه‌های ویژه‌ای داشت اما وقتی مقاومت دلیرمردان دریادل نیروی دریایی ارتش را در برابر خود دید از هدف اصلی خود که تسلط بر دریا بود باز ماند.
 
وی اظهار داشت: امروز به حمدالله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای در منطقه و جهان دارد و با حضورش در آب‌های آزاد و بین‌المللی، شعار صلح و مبارزه با استکبار جهانی را به همه جهانیان مخابره کرده است و اقتدار و صلابت خود را به رخ آنان کشیده است.
 
امیر دریادار بیغم در پایان بیان داشت: مناطق دریایی جنوب و حوزه خلیج فارس برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و تمام تلاش ما این است که با افزایش توان رزمی و عملیاتی این نیرو، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما را علمدار این حرکت خوانده‌اند را به عنوان هدف اصلی دنبال کنیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا