هدف حوزه سلامت ارتش کاهش هزینه های بیماران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: علاوه بر عرصه نظامی، ارتش در سال های اخیر در عرصه های پزشکی، صنعتی و ورزشی نیز فعالیت های موثری داشته است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه نخستین همایش مردمی "دیابت و پیشگیری از عوارض آن" در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش با تقدیر از برگزاری این همایش توسط این بیمارستان، اظهار داشت: باعث افتخار ارتش است که در میان کارکنان خود در بخش پزشکی چنین متخصصین خوبی دارد که در حوزه سلامت، خدمات قابل توجهی را به کارکنان نیروهای مسلح و عموم مردم ارائه می کنند.

وی با بیان این که ارتش همچنان که در عرصه نظامی وظایف خود را به خوبی انجام می دهد،  درسال های اخیردر عرصه های پزشکی، صنعتی و ورزشی نیز فعالیت های موثری داشته است،

وی ادامه داد: این امر یک احساس لذت را در میان کارکنان ارتش به وجود می آورد که ما می توانیم این خدمات را در اختیار عموم هموطنانمان قرار دهیم.

امیر حیدری با  تاکید بر این که در بحث درمان هدف ارتش کاهش هزینه های بیماران است، گفت: تلاش ما این است  تا از طریق بیمه خدمات نیروهای مسلح گامی در جهت رایگان شدن یا کاهش هزینه های بیماران برداریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا