تلاش بیمه نیروهای مسلح برای تحت پوشش قرار دادن بیماران دیابتی قابل تقدیر است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش گفت: تنها بیمه ای که تلاش می کند بیماران دیابتی را تحت پوشش قرار دهد، بیمه نیروهای مسلح است در حالی که خیلی از بیمه ها، هزینه های مبتلایان به دیابت را تقبل نمی کنند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  امیر سرتیپ دوم پزشک جلیل رجبی، دبیر همایش مردمی "دیابت و پیشگیری از عارضه های آن"، هدف از برگزاری این همایش در بیمارستان هاجر نیروی زمینی را ارتباط مستقیم بیماران و پزشکان عنوان کرد و گفت: ما برای نخستین بار همایش بیمارمحور را طراحی کردیم تا ضمن ارتباط مستقیم مبتلایان به دیابت و پزشکان ، بیماران بتوانند سوالات احتمالی خود را  در میان بگذارند.

رئیس بیمارستان هاجر با اشاره به این که دیابت یکی از پرهزینه ترین بیماری های شایع در کشور است که 40 درصد منابع مالی بهداشت و درمان را به خود اختصاص می دهد، افزود: به این رقم باید هزینه هایی که بیماران و خانواده های آنان به آن مبتلا می شوند را هم اضافه کرد و متاسفانه بیمه ها در زمینه این بیماری، پوششی را در نظر نمی گیرند.

معاون درمان اداره بهداشت و درمان نزاجا با اشاره به این که شایع ترین عارضه دیابت، زخم پای دیابتی است، گفت: با بازدید روزانه پا و پوشیدن کفش مناسب، می توان تا 80درصد از هزینه های درمانی و ناتوانی های جسمی پیشگیری کرد.

وی تأکید کرد: کاهش سن ابتلا به این بیماری به این معنی است که افراد، 15 سال زودتر از گردونه کار و فعالیت خارج می شوند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا